Επιλογή Σελίδας

Π.Σ.Π.Θ.

Μάθετε τα πάντα γύρω από το Πειραματικό Σχολείο

ΟΜΙΛΟΙ 2020-21

 

ΟΜΙΛΟΙ 2019-20

 

ΟΜΙΛΟΙ 2018-19

 

ΟΜΙΛΟΙ 2017-18

 

ΟΜΙΛΟΙ ΠΣΠΘ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ – ΛΥΚΕΙΟ)

 

1. ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ – Μ.U.N.

Το Μοντέλο Ηνωμένων Εθνών (Model United Nations ή απλά MUN), είναι ένα μαθητικό συνέδριο-προσομοίωση των εργασιών του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Συγκεκριμένα προσομοιώνονται οι εργασίες επιτροπών της Γενικής Συνέλευσης, του Συμβουλίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ. Τα ΜΗΕ είναι ένας θεσμός ευρέως διαδεδομένος στο εξωτερικό, πρακτικά από την εποχή της ίδρυσης του ΟΗΕ, καθώς τα εκπαιδευτικά αλλά και τα γενικότερα μαθησιακά οφέλη που μπορούν οι νέοι να αποκομίσουν από αυτά είχαν από νωρίς αναγνωριστεί.

Διδάσκουσα: ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Ημέρα Τετάρτη (2 ώρες)

 

2. ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

  • Απόκτηση επικοινωνιακών δεξιοτήτων και ενίσχυση αυτοπεποίθησης ενώπιον ακροατηρίου
  • Εξοικείωση συμμετεχόντων/ουσών με ποικίλα είδη προφορικού λόγου (αυτοπαρουσίαση, αυθόρμητοι λόγοι, προσχεδιασμένος προφορικός λόγος)
  • Ανάπτυξη του αισθήματος του «ανήκειν» σε ομάδα: συνεργατικότητα, ανάληψη ρόλων, κατανομή αρμοδιοτήτων, ανταλλαγή απόψεων
  • Καλλιέργεια δεξιοτήτων διατύπωσης λογικών επιχειρημάτων και ορθής δόμησης του λόγου: παρουσίαση και υποστήριξη απόψεων με ανάπτυξη πειστικών επιχειρημάτων, ικανότητα ανταπάντησης (επ)ερωτήσεων υπό μορφή διττών λόγων.
  • Άσκηση λογικής και κριτικής σκέψης για καλλιέργεια ικανότητας εστίασης σε κεντρικά σημεία του εκάστοτε εξεταζόμενου θέματος
  • Προσέγγιση και ανάλυση θεμάτων σχολικής και ευρύτερης κοινωνικής, πολιτισμικής και πολιτικής ζωής και διαμόρφωση τεκμηριωμένης άποψης σχετικά με αυτά

Διδάσκουσες: ΠΑΓΚΟΥΤΕΛΙΑ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΜΙΤΙΝΤΖΗ ΕΥΑΝΘΙΑ

Ημέρα Τετάρτη (2 ώρες)

 

3. ΟΜΙΛΟΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ

Οι μαθητές, ανάλογα με την ηλικία τους , διδάσκονται θέματα Στατιστικής κυρίως , αλλά και Πιθανοτήτων, ώστε να εξοικειωθούν με έννοιες που συμβαδίζουν μεν, αλλά πολύ συχνά ξεπερνούν το σχολικό βιβλίο. Με πλούσιο και ελκυστικό ψηφιακό υλικό, αλλά και με παραδοσιακά μέσα, μαθαίνουν, συνεργάζονται, δημιουργούν. Χειρίζονται ειδικά στατιστικά πακέτα και διεξάγουν μικροέρευνες σχετικές με την σχολική και την νεανική ζωή.

Διδάσκων: ΓΟΥΝΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Ημέρα Δευτέρα (2 ώρες)

 

4. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΝ..ΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Στον όμιλο αυτό θα έρθουμε σε επαφή με διάφορους τομείς των μαθηματικών, όπως με σύνθετα προβλήματα αριθμητικής και θεωρίας αριθμών, με γρίφους (αριθμητικούς, λογικής κ.ά.), με μοτίβα, με θέματα γεωμετρίας (τα γεωμετρικά σχήματα και τις ιδιότητές τους, εμβαδά, μετρικές σχέσεις, γεωμετρικούς μετασχηματισμούς κ.ά.), οφθαλμαπάτες και άλλα. Επίσης, θα λύσουμε θέματα προηγούμενων διαγωνισμών (της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, του Διεθνούς Διαγωνισμού Καγκουρό κ.ά.). Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων θα γίνει προσέγγιση πολλών προβλημάτων και με αλγεβρικό και με γεωμετρικό τρόπο, ώστε να κατανοήσουμε την ενιαία μορφή των μαθηματικών.

Διδάσκουσα: ΜΠΟΖΕΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Ημέρα Τρίτη (2 ώρες)

 

5. ΟΜΙΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & 7ης ΤΕΧΝΗΣ

Προσδοκάται οι μαθητές/-τριες:

  • να έρθουν σε επαφή με έναν υπέροχο κόσμο, τον κόσμο των Μαθηματικών και της Τέχνης
  • να ερευνήσουν τα μυστικά και να ανακαλύψουν την αμφίδρομη σχέση τος
  • να δουν και να αγαπήσουν τα Μαθηματικά από μια άλλη σκοπιά μέσα από τα μάτια ενός καλλιτέχνη,
  • να έρθουν οι μαθητές-τριες σε επαφή με την τέχνη του κινηματογράφου, του ντοκιμαντέρ, της φωτογραφίας, της φωτοιστορίας, του animation και του κόμικς,
  • Να διδαχθούν από την πορεία και το έργο των μεγάλων Μαθηματικών
  • να συνεργαστούν μεταξύ τους και να διαμορφώσουν την αισθητική αντίληψη του σκεπτόμενου, κριτικού θεατή, αντίθετη προς αυτήν του παθητικού και άκριτου τηλεθεατή,
    παράλληλα να ενεργοποιηθούν και να γίνουν οι ίδιοι δημιουργοί,
  • να αναπτύξουν δεξιότητες απαραίτητες σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει.

Διδάσκουσα: ΠΕΤΡΟΤΣΑΤΟΥ ΛΟΥΚΙΑ

Ημέρα Τρίτη (2 ώρες)

 

6. ΟΜΙΛΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Ο Όμιλος Χημείας εισάγει τους μαθητές στην επιστήμη της Χημείας μέσω της εκμάθησης και εκπόνησης εργαστηριακών τεχνικών. Απευθύνεται σε μαθητές της Α’ Λυκείου και πρόκειται να λειτουργήσει με δια ζώσης και διαδικτυακές συναντήσεις. Στο Εργαστήριο του σχολείου οι μαθητές θα εξοικειωθούν με τα σκεύη και τις εργαστηριακές τεχνικές και θα εκτελέσουν εργαστήρια Χημείας, σύμφωνα με όλα τα μέτρα υγειονομικής ασφάλειας που έχει ανακοινώσει το Υ.ΠΑΙ.Θ. Στις διαδικτυακές συναντήσεις οι μαθητές θα προετοιμαστούν σε θέματα του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Χημείας και του Διαγωνισμού Φυσικών Επιστημών EUSO. Επίσης, οι μαθητές θα συμμετέχουν στην καινοτόμο δράση «Έγκλημα στον Περιοδικό Πίνακα», σε συνεργασία με το Τμήμα Χημείας ΑΠΘ και άλλα Πειραματικά Σχολεία της Θεσσαλονίκης.

Διδάσκουσα: ΛΙΘΟΞΟΪΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

Ημέρα Πέμπτη (2 ώρες)

 

7. ΟΜΙΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ

Το πρόγραμμα του ομίλου περιλαμβάνει 7 ξεχωριστές ενότητες. Κάθε ενότητα αναφέρεται σε συγκεκριμένη ταινία και υλοποιείται στη διάρκεια τριών διαδοχικών συναντήσεων. Στη διάρκεια των συναντήσεων οι μαθητές παρακολουθούν την εκάστοτε ταινία, εντοπίζουν τις σκηνές που σχετίζονται με την Φυσική, ακολουθεί ανάλυση και συζήτηση των συγκεκριμένων Φυσικών Φαινομένων, ενασχόληση με εικονικά εργαστήρια-προσομοιώσεις και πραγματοποίηση πειραμάτων. Οι ταινίες τις οποίες θα διαπραγματευτούν οι μαθητές στη διάρκεια της χρονιάς είναι οι: The Martian, Gravity, Interstellar, Apollo 13, The Theory of Everything, Tenet, Fly me to the Moon. Επιδιώκεται η σύνδεση της Φυσικής με την καθημερινότητά μας, η κατανόηση των Φυσικών Φαινομένων που περιέχονται στις ταινίες, η ανάπτυξη πειραματικών δεξιοτήτων μέσα από ενασχόληση των μαθητών με εικονικά εργαστήρια και πειραματικές δραστηριότητες που σχετίζονται με το περιεχόμενο της Φυσικής της κάθε ταινίας, η εξοικείωση των μαθητών με θέματα Σύγχρονης Φυσικής και η ανάπτυξη ομαδοσυνεργατικού πνεύματος.

 Διδάσκουσες: ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ, ΦΩΤΙΑΔΟΥ ΣΑΠΦΩ

Ημέρα Τετάρτη (2 ώρες)

 

8. ΟΜΙΛΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

Μέσω βιωματικών ασκήσεων, καθοδηγούμενης διερεύνησης και ομαδικής συμβουλευτικής οι μαθητές/τριες:

  • να διερευνήσουν στοιχεία της προσωπικότητας τους (αυτογνωσία),
  • να αντιληφθούν τα προσωπικά χαρακτηριστικά τους (ενδιαφέροντα, δεξιότητες, αξίες κ.ά.), να τα παρουσιάζουν με τη βοήθεια του ατομικού φακέλου προσόντων (portfolio).
  • να πληροφορηθούν για τις διαθέσιμες εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές,
  • να εμπλακούν στην διαδικασία λήψης εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων

Διδάσκων: ΤΣΙΝΤΖΟΣ ΠΕΤΡΟΣ

Ημέρα Δευτέρα (2 ώρες)

 

9. ΟΜΙΛΟΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ & ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ

Ο Όμιλος Ορχήστρας & Φωνητικής Γυμνασίου-Λυκείου Π.Σ.Π.Θ. θα λειτουργήσει για 10η συνεχή χρονιά και απευθύνεται σε ήδη «μυημένους/νες» και ευαισθητοποιημένους/νες μουσικά μαθητές/τριες που μπορούν να αναπτύξουν περαιτέρω τις μουσικές τους δεξιότητες, να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους για τη μουσική, να επεκτείνουν συνειδητά το μουσικό τους «ηχοτοπίο» μέσα από ένα ευρύ φάσμα μουσικών ιδιωμάτων και να δημιουργήσουν «δίκτυα επικοινωνίας» μεταξύ των συμμαθητών τους ή άλλων συνομηλίκων τους με όχημα τη μουσική. Ο Όμιλος Ορχήστρας & Φωνητικής Γυμνασίου-Λυκείου Π.Σ.Π.Θ. συμμετέχει σε μουσικές εκδηλώσεις δια ζώσης, αλλά και διαδικτυακές.

Διδάσκουσα: ΠΑΤΙΩ ΜΑΡΙΑ

Ημέρα Δευτέρα ή/και Τρίτη (2 ώρες)

 

10. ΟΜΙΛΟΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

Προσδοκάται:

  • Να καλλιεργήσουν οι μαθητές τις εκφραστικές τους δυνατότητες μέσα από υλικά και τεχνικές που είναι δύσκολο να εφαρμοστούν επαρκώς στο πλαίσιο του σχολικού προγράμματος (σχέδιο/ζωγραφική σε χαρτί/ σε γυαλί/ κολάζ με διάφορα υλικά/ κεραμική/ χαρακτική/ κατασκευές με παπιέ μασέ/ χριστουγεννιάτικες κατασκευές/ ψηφιδωτό/ fimo/ τυπώματα/ μάσκες/ mobiles, ή εργασία πάνω σε άλλους τομείς που θα επιλέξουν οι μαθητές)
  • Να γνωρίσουν οι μαθητές διαφορετικές τεχνικές κατασκευής με πηλό (‘τσιμπητό’, μακαρόνι, φύλλο, απλά καλούπια κ.ά.) και απλές τεχνικές διακόσμησης (δημιουργία ‘υφής’, χρωματιστοί μπαντανάδες, διακόσμηση με μπαντανά και με φτερά, ‘marbling’, χάραξη ‘sgraffito’ κ.π.ά.)
  • Να γνωρίσουν οι μαθητές διαφορετικές τεχνικές και υλικά κατασκευής ψηφιδωτού (με ψηφίδες από χαρτί/ κομμάτια cd/ μάρμαρο/ σπασμένα πλακάκια).
  • Να γνωρίσουν οι μαθητές απλές τεχνικές χαρακτικής όπως η χαρακτική σε λινόλεουμ (υψιτυπία) ή η χάραξη σε ζελατίνα (βαθυτυπία) καθώς και τα τυπώματα με απλά υλικά.
  • Να γνωρίσουν οι μαθητές άλλες τεχνικές και υλικά, με έμφαση σε όσα είναι δύσκολο να γίνουν στην τάξη λόγω χρονικών περιορισμών και αριθμού μαθητών (π.χ. μάσκες, ψηφιδωτό).
  • Να εργαστούν ομαδικά
  • Να εντάξουν οι μαθητές όσα ανακαλύπτουν και εφαρμόζουν σε ένα ευρύτερο πλαίσιο. Να έρθουν σε επαφή την πολιτιστική κληρονομιά (παραδοσιακή και σύγχρονη τέχνη) και να προχωρήσουν σε «δημιουργικό διάλογο» με τα έργα καταξιωμένων καλλιτεχνών, καθώς και με την καλλιτεχνική παράδοση άλλων λαών.

Διδάσκουσα: ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΑΔΗ ΙΣΜΗΝΗ

Ημέρα Πέμπτη (2 ώρες)

 

11. ΟΜΙΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

Στο πλαίσιο του Ομίλου Δημιουργικής Γραφής οι μαθητές/τριες διδάσκονται και παράγουν:

  • Λογοτεχνικά κείμενα πάνω σε δοσμένες λογοτεχνικές μήτρες ή με συγκεκριμένους ειδολογικούς περιορισμούς
  • Διηγήματα (επιστημονικής φαντασίας, ιστορικά διηγήματα με τη βοήθεια ιστορικών πηγών συνδυάζοντας την ιστορία με τη μυθοπλασία, κοινωνικά, μικρής φόρμας κτλ)
  • Σενάρια με βάση την τυπική φόρμα συγγραφής σεναρίου για ταινίες μικρού μήκους οι οποίες παραδίδονται σε ψηφιακή μορφή
  • Κόμικς
  • Leporellos (βιβλία ακορντεόν)
  • Ποιήματα σε κλειστές φόρμες και ελεύθερο στίχο
  • Ασκήσεις ύφους
  • Μεταποιήσεις λογοτεχνικών ειδών
  • Στίχους για τραγούδια
  • Αστυνομικές ιστορίες
  • Φανταστικές ιστορίες
  • Διαφημιστικά σλόγκαν
  • Παραδοσιακά και σύγχρονα παραμύθια
  • Δημοσιογραφικά κείμενα

Με στόχο την ενίσχυση και εμπέδωση της σχέσης των μαθητών/τριών με την φιλαναγνωσία και τη συγγραφή, καλλιέργεια της δημιουργικότητας μέσω της Δημιουργικής Γραφής (ΔΓ) ως καινοτόμου και συμπληρωματικού εργαλείου για την παραγωγή συνεχούς γραπτού λόγου στη σχολική αίθουσα.

Διδάσκουσα: ΜΑΥΡΙΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

Ημέρα Δευτέρα ή Τρίτη ή Πέμπτη κατόπιν συνεννόησης με τους/τις συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες (2 ώρες)

Ο Όμιλος το πρώτο διάστημα θα πραγματοποιείται διαδικτυακά σε αίθουσα webex.

 

12. ΟΜΙΛΟΣ ΒΙΟΗΘΙΚΗΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ

Εξοικείωση των μαθητών με σύγχρονους αλλά και διαχρονικούς προβληματισμούς (φιλοσοφικού, κοινωνικού, ηθικού περιεχομένου) που αφορούν στην κατά περίπτωση διαχείριση της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος που την περικλείει, σε συνθήκες κρίσης.

Διδάσκουσα: ΠΑΠΑΛΕΞΙΟΥ ΚΕΡΑΣΕΝΙΑ

Ημέρα Τετάρτη ( 2 ώρες)

 

13. ΟΜΙΛΟΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ

ΑΡΧΑΡΙΟΙ-ΕΣ ( ΔΕΛΦΙΝΙΑ) : μαθητές/τριες που δεν είναι εξοικειωμένοι-ες με το υγρό στοιχείο . Εδώ λοιπόν μαθαίνουν επίπλευση στο νερό και μαθαίνουν τον τρόπο αναπνοής και εκπνοής στο νερό. Επιπλέον, διδάσκονται τις πρώτες κινήσεις των χεριών και μαθαίνουν τη βουτιά από τον βατήρα. Επίσης γνωρίζουν τα πρώτα στοιχεία ολοκληρωμένου στυλ του ελευθέρου και υπτίου. Συγχρονίζουν την αναπνοή με το εκάστοτε κολυμβητικό στυλ και δυναμώνουν μέσα από την εξάσκηση.

ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ-ΕΣ (ΚΑΡΧΑΡΊΕΣ) : στο δεύτερο δίωρο αυτού του Ομίλου που είναι οι πιο προχωρημένοι/ες μαθητές/τριες , θα διδαχτούν τις πρώτες κινήσεις του πρόσθιου και της πεταλούδας , θα τελειοποιήσουν την τεχνική τους στα υπόλοιπα στυλ.

Διδάσκων: ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Ημέρα Τρίτη ή Πέμπτη (ανάλογα με το τμήμα στο οποίο θα ενταχθεί ο/η μαθητής/τρια – 2 ώρες/τμήμα)

 

14. ΟΜΙΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ

Ο όμιλος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Εφαρμοσμένης Υπολογιστικής Σκέψης είναι το αποτέλεσμα της συνένωσης 2 ομίλων που λειτούργησαν για 2 χρόνια στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο αντίστοιχα. Ο όμιλος φιλοδοξεί να υποστηρίξει την καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης μέσα από μια διαδρομή υπολογιστικών προκλήσεων εκπαιδευτικής ρομποτικής, ηλεκτρονικού μαστορέματος, σχεδίασης και υλοποίησης εφαρμογών για έξυπνες φορητές συσκευές, 3d σχεδίασης και εκτύπωσης, επεξεργασίας big data, μηχανικής μάθηση και τεχνολογικής ηθικής. Αξιοποιώντας τις αρχές της παιχνιδοποίησης (Gamification), στοχεύουμε να χτίσουμε συνεργατικές ομάδες επίλυσης προβλημάτων, που θα ακολουθούν τις αρχές της υπολογιστικής σκέψης για να σχεδιάζουν και να υλοποιούν λύσεις από διατάξεις ρομποτικών δομικών στοιχείων (τύπου Lego, Edison, Botley, κλπ), ηλεκτρονικά κυκλώματα (τύπου BBC:microbit, Arduino, Raspbery Pi, κλπ), τρισδιάστατα μοντέλα, εφαρμογές έξυπνων φορητών συσκευών (στην πλατφόρμα MIT AppInventor) και εικονικές μηχανές τεχνητής νοημοσύνης.

Διδάσκοντες: ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΚΟΥΤΣΑΚΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ

Ημέρα Τετάρτη (2 ώρες)

 

15. ΟΜΙΛΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ – ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΖΩΗΣ

Ο Όμιλος Εθελοντισμού με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών/τριών πραγματοποιεί ποικίλες δράσεις εθελοντισμού με σκοπό την ενδυνάμωση της εθελοντικής τους συνείδησης και τη διαμόρφωση ενεργών πολιτών. Η στοχοθεσία του Ομίλου έγκειται στην ενημέρωση, στην εκπαίδευση και στην εθελοντική δράση των συμμετεχόντων/ουσών μαθητών/τριών γενικότερα, καθώς και στην ενεργό συμμετοχή τους σε εθελοντικές οργανώσεις. Παράλληλα, στο πλαίσιο του Ομίλου και με την υποστήριξη της ευρύτερης σχολικής κοινότητας οι συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες θα αναλάβουν πρωτοβουλίες κοινωνικής αλληλεγγύης και θα τις υλοποιήσουν σε συνεργασία με τοπικούς φορείς.

Διδάσκων: ΡΟΥΜΠΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Ημέρα Πέμπτη (2 ώρες)

Ο Όμιλος στο πλαίσιο των Πειραματικών Σχολείων: Περιβάλλον δημιουργικής δράσης,  συνεργασίας και καινοτομίας.

Οι όμιλοι αποτελούν καινοτομία των Πειραματικών Σχολείων με σκοπό την ανάπτυξη των ιδιαίτερων ικανοτήτων και κλίσεων των μαθητών, τόσο των Πειραματικών Σχολείων όσο και των δημόσιων σχολικών μονάδων της ευρύτερης γεωγραφικής περιοχής τους. Οι όμιλοι λειτουργούν πέρα από το ωρολόγιο πρόγραμμα μία ή δύο φορές την εβδομάδα ο καθένας, σύμφωνα με την παραπάνω απόφαση. Οι όμιλοι αφορούν γνωστικούς τομείς όπως τα μαθηματικά, οι φυσικές επιστήμες, η γλώσσα, η λογοτεχνία και λοιπά πεδία όπως τα εικαστικά, ο αθλητισμός κ.ά., ώστε να δημιουργούνται πυρήνες δημιουργικότητας και αριστείας.