Την Παρασκευή 15 Μαΐου 2020 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του ΠΣΠΘ παρουσίασαν στα πλαίσια του στο 12ου Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής την εισήγηση τους με τίτλο:
Μαθαίνουμε για τον αυτισμό, παράγοντας ψηφιακές κοινωνικές ιστορίες
Η εργασία παρουσίασε τη δράση συγγραφής και ψηφιοποίησης κοινωνικών ιστοριών με θέμα τα άτομα με αυτισμό. Οι κοινωνικές ιστορίες είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που μπορεί να διδάξει συμπεριφορές και στρατηγικές επίλυσης καθημερινών προβλημάτων στους/στις μαθητές/τριες με αυτισμό.
Στόχος της εργασίας ήταν η γνωριμία των μαθητών/τριών της Ε δημοτικού με τις κοινωνικές ιστορίες και η κατανόηση της αξίας χρήσης τους από τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς. Ειδικότερα η εργασία παρουσιάζει πέντε διαφορετικές κοινωνικές ιστορίες με κεντρικό ήρωα ένα παιδί με αυτισμό. Οι μαθητές/τριες της Ε΄ Δημοτικού έγραψαν τις ιστορίες αυτές, βασισμένοι σε πέντε διαφορετικά σενάρια, καθοδηγούμενοι από τους κανόνες συγγραφής κοινωνικών ιστοριών που συζητήθηκαν στην τάξη, εικονογράφησαν τις ιστορίες τους στο χαρτί και τις ψηφιοποίησαν στο εργαστήριο πληροφορικής χρησιμοποιώντας το StoryboardThat, ένα λογισμικό για δημιουργία εικονογραφημένου σεναρίου.
Η εισήγηση είναι αποτέλεσμα ομαδικής εργασίας όλων των μαθητών της Ε’ τάξης του Δημοτικού του ΠΣΠΘ και των εκπαιδευτικών Εύης Ζηγούρη, Στράτου Γκόγκολα και Φίλιππου Κουτσάκα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών κοινωνικής αποστασιοποίησης το 12ο μαθητικό συνέδριο πληροφορικής πραγματοποιείται για πρώτη φορά εξ’ ολοκλήρου διαδικτυακά (περισσότερα εδώ: http://www.math-syn-pli.gr/)
Η παρουσίαση θα προβλήθηκε ζωντανά κατά τη διάρκεια της πρώτης συνεδρίας της Παρασκευής (09.00 – 11.30) στην ιστοσελίδα του συνεδρίου και παραμένει διαθέσιμη στο κανάλι του συνεδρίου (από 00:46:25 έως 1:01:40)
Την ίδια μέρα (Παρασκευή 15/05/2020) οι μαθητές και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί παραχώρησαν μια σύντομη συνέντευξη για την εργασία στο Web Radio του συνεδρίου (από 03:18:30 έως 03:41:50)
Recent Comments