Λύκειο/Γυμνάσιο: 2310277809 - Δημοτικό: 2310225697 - Νηπιαγωγείο: 2310267433
Επιλογή Σελίδας

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΜΙΛΟΥ ΠΣΠΘ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ SCIENCE VIEW  Ο Όμιλος Ρητορικής & Φιλοσοφίας του Δημοτικού συμμετείχε φέτος για πρώτη φορά στη δράση «Μαθαίνοντας τις επιστήμες μέσα από το θέατρο» του εκπαιδευτικού οργανισμού της SCIENCEVIEW, αποσπώντας το 1ο βραβείο σκηνοθεσίας με την παράσταση: «Eνας κόσμος γεμάτος…σοφία! HomoHabilis»,και πρόκειται μια σουρεαλιστική αφήγηση της ιστορίας και της φιλοσοφίας των επιστημών. Από την αρχαιότητα έως το σήμερα. Συμμετείχαν οι μαθητές: Ορέστης Κολτσάκης, Δημήτρης Κουτρουμπάκης, Ραχήλ Φλωρεντίν, Μελίνα Ευαγγελίδη, Ευθυμία Ακρίβου, Στελλιάνα Κλέωντα, Μάγδα Μπίου, Άννα-Μαρία Κιουτσιούκαλη στους οποίους δίνουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια.

Η υπεύθυνη του Ομίλου ήταν η κ. Στέφα Ευανθία θεατροπαιδαγωγός του σχολείου, την επιστημονική καθοδήγηση είχε η κ. Μαρίνα Λάγουρη διευθύντρια του Δημοτικού και την επεξεργασία του βίντεο  ο κ. Πάνος Μπουντούρογλου. Η δράση αποτελεί έναν από τους επιταχυντές (accelerators) του Ευρωπαϊκού έργου OpenSchools for OpenSocieties (OSOS) (http://www.openschools.eu/) που έχουν εγκριθεί και προτείνονται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ως Εθνικού Συντονιστή για τα Ελληνικά Σχολεία που συμμετέχουν στο έργο.

Η ScienceView, η Ελληνική Ένωση Δημοσιογράφων Επιστήμης, Επικοινωνιολόγων Επιστήμης και Συγγραφέων Επιστήμης εδρεύει στην Αθήνα και είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης των Ενώσεων Δημοσιογράφων Επιστήμης (EUSJA). Η ScienceView έχει ως στόχο τη στήριξη και διάχυση της δημοσιογραφίας θεμάτων επιστήμης στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα προωθεί πληθώρα δραστηριοτήτων για την επικοινωνία της επιστήμης. Οι δραστηριότητες αυτές περιλαμβάνουν παραγωγές βίντεο και επιστημονικών ντοκιμαντέρ, σεμινάρια πάνω στη δημοσιογραφία της επιστήμης, καθώς και εκπαιδευτικά εργαστήρια για την επικοινωνία της επιστήμης. Η συμμετοχή του σχολείου μας σε αυτόν τον θεσμό αποτέλεσε μια πολύπλευρη μαθησιακή εμπειρία για τους εμπλεκομένους, καθώς επιχειρήθηκε μια ολιστική μέθοδος διδασκαλίας των επιστημών και εναρμονίζεται πλήρως με τις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες της STEAMEducation και 4cs δηλ. την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, της δημιουργικότητας, της επικοινωνίας και της συνεργασίας των μαθητών/τριών στο σχολικό περιβάλλον.