«Άλλος Αέρας» πνέει στο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης χάρη στις ανοιχτές τεχνολογίες. Με την επίβλεψη των καθηγητών Πληροφορικής Φίλιππου Κουτσάκα και Εμμανουήλ Κοσμίδη, οι μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου κατασκεύασαν ένα αποτελεσματικό σύστημα βελτίωσης της ποιότητας του αέρα στις σχολικές αίθουσες. Αισθητήρες μέτρησης των αιωρούμενων σωματιδίων, της θερμοκρασίας, της υγρασίας, της ατμοσφαιρικής πίεσης, εξαεριστήρες τζαμιού, σύστημα ελέγχου των συσκευών και πλατφόρμα μεταξύ τους επικοινωνίας (μικροϋπολογιστή) επιστρατεύτηκαν με σκοπό τον καλύτερο φυσικό εξαερισμό των αιθουσών εν μέσω πανδημίας, την ελαχιστοποίηση των αερολυμάτων και την ποιοτική βελτίωση του αέρα διαφυλάσσοντας την υγεία των μαθητών/τριών. Το έργο διακρίθηκε στο πλαίσιο του 3ου πανελλήνιου διαγωνισμού ανοιχτών τεχνολογιών και παρουσιάστηκε σήμερα Παρασκευή 18/02/2022 σε διαδικτυακή εκδήλωση που συνδιοργανώθηκε από τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών και το Ίδρυμα Ωνάση. Οι μαθητές/τριες δούλεψαν με μεγάλο ενθουσιασμό για την ολοκλήρωση του έργου και με τον ίδιο ενθουσιασμό οι εκπρόσωποί τους το παρουσίασαν σήμερα επιδιώκοντας να διαχύσουν στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα τα αποτελέσματά του ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άλλα σχολεία. Θερμά συγχαρητήρια στους/στις εμπλεκόμενους/ες μαθητές/τριές μας και στους συναδέλφους που μετουσιώνουν την εφηβική περιέργεια και εφευρετικότητα σε έγκριτο πειραματισμό και ουσιαστική γνώση.
Recent Comments