Οι μαθητές/τριες των Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, συμμετείχαν στις δράσεις του 1ουΜαθητικού Περιβαλλοντικού Συνεδρίου του Δικτύου «Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη, μια εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης» που πραγματοποιήθηκε στις 4-7 Απριλίου 2024 στο Ζωγράφειο Λύκειο Κωνσταντινούπολης.
Σκοπός του Μαθητικού Συνεδρίου ήταν να λειτουργήσει ως πεδίο συνεργασίας, εκπαίδευσης και δημιουργικού διαλόγου μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών από σχολεία της Ελλάδας και της ομογένειας σε θέματα περιβάλλοντος και αειφορίας στη βάση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη, χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας ανάμεσα στα σχολεία της Ελλάδας και της ομογένειας.
Οι μαθητές/τριες των Ε΄ και Στ΄ τάξεων κατά τη χρονική περίοδο Οκτωβρίου–Δεκεμβρίου, εκτός από τον χώρο του σχολείου τους (Π.Σ.Π.Θ.) πραγματοποίησαν εκπαιδευτικές επισκέψεις στο Κ.Ω.Θ. και στο Ισλαχανέ. Ενημερώθηκαν, ξεναγήθηκαν, περιηγήθηκαν, είδαν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα με τη δική τους “ματιά” και τα αποτύπωσαν φωτογραφικά αξιοποιώντας τα iPad που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο της ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών/τριών στην τάξη. Στη συνέχεια, έκαναν σε κάποιες φωτογραφίες εικαστική παρέμβαση, αξιοποιώντας τεχνικές ζωγραφικής (Ε΄ τάξη) ή ψηφιακής επεξεργασίας (Στ΄ τάξη) με χρήση γραφίδας – Apple pencil σε iPad.
Το παραγόμενο αυτό υλικό (φωτογραφίες, εικαστικά έργα, καθώς και πληροφορίες σχετικές με τα ιδρύματα και την ιστορία τους) παρουσιάστηκε στο συνέδριο με τη μορφή δύο poster (το ένα με δείγματα από τις φωτογραφίες των μαθητών/τριών και το δεύτερο με την εικαστική παρέμβαση στις φωτογραφίες αυτές), καθώς και ενός βίντεο, στο οποίο δίνεται με έναν ιδιαίτερο – πιο καλλιτεχνικό τρόπο η πορεία εργασιών και τα έργα των μαθητών/τριών.
Recent Comments