Επιλογή Σελίδας

Ολοκληρώθηκε σήμερα Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020 η δεύτερη εβδομάδα εξ αποστάσεως διδασκαλίας για τη Γ΄ Λυκείου ΠΣΠΘ και η πρώτη εβδομάδα για την Α΄ και Β΄ Λυκείου ΠΣΠΘ. Οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Λυκείου συμμετέχουν πλέον ενεργά με συνέπεια, προσοχή και ενθουσιασμό στα εξ αποστάσεως μαθήματα σε ποσοστό που ξεπερνά το 95% των φοιτούντων στο σχολείο μας.

Ήδη έχει δρομολογηθεί η έναρξη των εξ αποστάσεως μαθημάτων για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γυμνασίου ΠΣΠΘ. Τη Δευτέρα οι μαθητές/τριες των τριών τάξεων του Γυμνασίου θα συμμετέχουν σε εναρκτήριες ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις σε εικονική αίθουσα του σχολείου μας, η οποία έχει δημιουργηθεί στην προτεινόμενη από το ΥΠΑΙΘ πλατφόρμα Webex. Στη διάρκεια αυτών των τηλεδιασκέψεων, στις οποίες θα συμμετέχουν τα μέλη της ομάδας υποστήριξης σύγχρονης εκπαίδευσης του ΠΣΠΘ (Ρώσσιου, Μαυρίδου) και εκπαιδευτικοί των τμημάτων, οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου θα επιλύσουν απορίες τους για τη χρήση της πλατφόρμας και θα προετοιμαστούν ώστε να είναι έτοιμοι να ενταχθούν και αυτοί στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα και να ξεκινήσουν τα δικά τους μαθήματα από την Τρίτη 31 Μαρτίου.

Παράλληλα με τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση οργανώνεται και εμπλουτίζεται συνεχώς και το e-pspth (Moodle) το οποία αξιοποιείται για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση του ΠΣΠΘ. Σταδιακά εγγράφονται στα μαθήματά τους οι μαθητές/τριες του σχολείου μας και μπορούν να επισκέπτονται τις e-class τάξεις τους για να αντλήσουν πολύτιμο εκπαιδευτικό υλικό, που έχουν ήδη αποθέσει εκεί οι διδάσκοντες εκπαιδευτικοί τους. Στις e-class τάξεις του ΠΣΠΘ περιέχονται σημειώσεις για μελέτη, φύλλα εργασίας, κριτήρια αξιολόγησης, διαδραστικές δραστηριότητες, ψηφιακό υλικό, αρχεία παρουσιάσεων  και ποικίλα άλλα. Το υλικό αυτό εμπλουτίζεται συνεχώς.

Το Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης πιστό στις αρχές και στις αξίες του, που προτάσσουν το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό ενδιαφέρον για τους/τις μαθητές/τριές του, συνεχίζει το έργο του παρά τις αντίξοες συνθήκες και στέκεται δίπλα στην μαθητική κοινότητα υποστηρίζοντάς την και διατηρώντας ζωντανή την ανάγκη επαφής της με το σχολείο και την επιθυμία της για γνώση.