Η θεατρική μας παράσταση βασίστηκε σε επικαιροποιημένες τεχνικές του σωματικού θεάτρου, του θεάτρου σκιών, του θεάτρου της σιλουέτας και κυρίως του θεάτρου της επινόησης. Με τις παραπάνω τεχνικές προωθείται η συλλογική δραστηριότητα μιας καλλιτεχνικής ομάδας που ασχολείται με τη δημιουργία του θεατρικού κειμένου και της παράστασης μέσα από τον πειραματισμό και τον αυτοσχεδιασμό .Οι προσεγγίσεις εστιάζουν στη διαδικασία . Ο σκοπός δεν είναι μόνο καλλιτεχνικός αλλά και εκπαιδευτικός και κατ ΄επέκταση κοινωνικός .Το κείμενο καθώς και η μορφή της παράστασης προκύπτει μέσα από τη συλλογική εργασία της ομάδας έχοντας ως σημείο εκκίνησης τον αυτοσχεδιασμό, λεκτικό και σωματικό. Η διαδικασία εμπλέκει την έρευνα και τον πειραματισμό.
Όσον αφορά το σωματικό θέατρο και το θέατρο σκιών οι μαθητές μας πειραματίστηκαν με το σώμα, τη σχέση με το αντικείμενο, με τη σκιά του, το περιβάλλον, την δυναμική και την προοπτική του, τις διαστάσεις. Στην παράσταση χρησιμοποιήθηκαν- στην λογική της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης υλικού – παλιά επιδιαφανοσκόπια που βρήκαμε στις αποθήκες του σχολείου και εξυπηρετούσαν τους πειραματισμούς με το φως και τη σκιά.
Το καλλιτεχνικό δημιούργημα ήταν μια σύγχρονη θεατρική πρόταση- παράσταση την οποία παρακολούθησαν οι γονείς και με τον τρόπο αυτό έγιναν θεατές στην θεατρική και μαθησιακή πορεία των παιδιών τους, αντιλήφθηκαν τα θέματα που συζητήθηκαν, τις μεθόδους που αξιοποιήθηκαν, την ομαδικότητα που καλλιεργήθηκε, την πορεία της ατομικής εξέλιξης και την ανάπτυξη της συλλογικής συνείδησης.
Τέλος, τα παιδιά γνώρισαν και έπαιξαν με το παιδικό και φιλοσοφικό παραμύθι του Χόρχε Μπουκάι
Γιατί ο ελέφαντας δεν το σκάει;
Τι συγκρατεί τον ελέφαντα;
τι θα πει τον έχουν δαμάσει;
Γιατί τον δένουν με αλυσίδες ενώ τον έχουν δαμάσει;
Recent Comments