Λύκειο/Γυμνάσιο: 2310277809 - Δημοτικό: 2310225697 - Νηπιαγωγείο: 2310267433
Επιλογή Σελίδας

Ο Όμιλος Ρητορικής Τέχνης στην Αγγλική (MUN) συμμετείχε στο διεθνές μαθητικό διαδικτυακό συνέδριο CAMBRIDGE MODEL UN (CAMMUN 2021) στις 3-4 Δεκεμβρίου 2021. Κατά τη διάρκεια των δύο ημερών του συνεδρίου οι συμμετέχοντες/ουσες ερευνούν τη θέση μιας χώρας σε τρέχοντα θέματα και εκπροσωπούν πιστά την άποψή της κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, με στόχο την προώθηση ψηφισμάτων και τη συζήτηση για τρέχοντα παγκόσμια ζητήματα. Το συνέδριο αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για μαθητές/τριες να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία στη δημόσια ομιλία, σε διεθνείς υποθέσεις και στην ομαδική εργασία.

Το Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης εκπροσωπήθηκε στο συνέδριο από δεκαεπτά (17) delegates (εκπροσώπους), εννέα από τη Γ΄ Γυμνασίου (Καλλιοντζής Ι., Καράτσης Φ., Μιχαηλίδης Μ., Μιχαηλίδης Σ., Μοσχούρη Σ., Πάσχος Σ., Σιναπίδης Ι., Τεκνή-Μερλίδου Ρ., Χατζόπουλος Κ.), τρεις από την Α΄Λυκείου (Κουζιώρτη Ν., Πρασσάς Λ., Πετρίδης Δ.) και πέντε από τη Β΄Λυκείου (Ζεργιώτης Γ., Ζήσης Ν., Μιχαλίτσιου Θ., Τσακιρίδου Θ., Τσακμάνη Ε.) με head-chair (πρόεδρο επιτροπής) την Λανταβού Ιωακειμία (Β2) στο HISTORICAL COMMITTEE (ιστορική επιτροπή) και υπεύθυνη καθηγήτρια του Ομίλου την κα Αδαμίδου. Το MUN club του ΠΣΠΘ, άφησε για ακόμη μια φορά το διεθνές αποτύπωμα του σε ένα από τα μεγαλύτερα μαθητικά συνέδρια της Ευρώπης με αρκετούς/ές μαθητές/τριες να κερδίζουν τιμητικά βραβεία και διακρίσεις. Συγκεκριμένα:

  1. Ζεργιώτης Γιώργος (Β1) ως USA στο HISTORICAL COMMITTEE – BEST DELEGATE AWARD
  2. Κουζιώρτη Νερατζία (Α1) ως AUSTRIA στο WHO- BEST DELEGATE AWARD
  3. Πετρίδης Δημήτρης (Α2) ως INDIA στο WHO-BEST FIRST TIMER
  4. Σιναπίδης Ιωάννης (γ2) ως SYRIA στο UNHRC-BEST FIRST TIMER
  5. Μιχαηλίδης Μιχαήλ (γ1) ως ARGENTINA στο UNEP-BEST FIRST TIMER

Όλη η διεθνής ομάδα του Ομίλου (delegation) είχε μια εξαιρετική παρουσία στο συνέδριο, η οποία σχολιάστηκε θετικά από όλες τις υπόλοιπες χώρες και τη διοργάνωση. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους/ες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες!